Рекламация
За рекламация на стоки закупени от онлайн магазин www.platan.bg, молим да се свържете с нас на имейл claims@platan.bg или телефон 0884 022 665 и по възможност изпратете снимки на причината за рекламация (молим при изпращане на снимки да ни давате информация относнономера на поръчката, адреса на доставка, ако е имало такъв и данните на клиента, който е вписан във формата за поръчка)
Молим нашите клиенти да имат предвид, че транспортни дефекти не могат да бъдат обслужвани като рекламации, ако клиента приеме стоката от куриера. За целта, молим нашите клиенти внимателно да оглеждат опаковките на стоките, при приемане от куриера, за следи от удари и срязвания и при наличие на дефети да отказват приемането на пратката или да поискат преглед на пратката пред куриера и да отворят и прегледат стоката за дефекти. Ако не открият такива, могат да приемат пратката, защото често опаковката поема удара и предпазва стоката от дефекти.
Молим клиентите ни да не изхвърлят оригиналната опаковка, като я запазят при отваряне без да я разкъсват на различни от шевовете места. Не приемаме връщане на стока без оригиналната опаковка с разкъсвания на места различни от шевовете.
Молим при отваряне на кашона, преди изваждането на стоката от опаковката, клиентите да направят снимка на подредбата на детайлите, за да могат, в случай на нужда от връщане, да подредят детайлите в същия ред както са били при доставката.
Молим клиентите внимателно да оглеждат детайлите на стоките за дефекти още при разопаковане, защото не приемаме рекламации на вече сглобявани мебели.
Ако стоката е с каквито и да било заводски дефекти, ние ще се постараем в кратък срок да изпратим замяна на дефектните детайли.
Имайте предвид, че не се приемат рекламции по някоя от следните причини:
•неправилен монтаж
•неправилна употреба
•повреди при пренос и превоз на мебелите от купувача
•нормално износване на материали или части от мебелите