Как да поръчам?
Благодарим за интереса към нашите мебели. Можете да поръчате мебели от нас, като посетите физическия ни магазин, намиращ се на ул. Генерал Стефан Тошев, 1-9 в София, да се обадите във физическия ни магазин на телефон 0888216226, да пишете на имейл адрес sales@platan.bg или да направите поръчка през нашия онлайн магазин намиращ се на адрес www.platan.bg
Моля имайте предвид, че някои стоки не могат да бъдат поръчани през онлайн магазина ни, защото или не се поддържат на склад, а са само поръчкови или са примерни композиции, състоящи се от няколко артикула. Такива артикули са маркирани с етикет “ПО ПОРЪЧКА”. Пример за стоки от първият тип са дивани, които могат да бъдат поръчвани с дамаска по избор на клиента, а такива от вторият - са поръчкови кухни. За да поръчате диван с дамаска по ваш избор, трябва да посетите физическия ни магазин, за да поръчате кухненско обзавеждане, трябва също да посетите физическия ни магазин, където нашите проектанти ще ви направят безплатен проект-оферта. Артикули, които са изчерпани са с етикет „ИЗЧЕРПАН”. Когато даден продукт е изчерпан, можете да получите информация за очаквана дата на ново зареждане, като отворите страницата на продукта или, ако там няма информация, да пуснете запитване чрез бутон „ЗАПИТВАНЕ” от страницата на продукта.
Процес на поръчване на стока през онлайн магазина ни:
1.Изберете продукт, който желаете да закупите и отворете страницата му.
2.След зареждане на страницата на продукта, изберете количеството, което искате да поръчате (по подразбиране е 1 бр) натиснете бутон „купи“. В този момент артикулът ще се добави във вашата потребителска кошница.
3.Ако нямате намерение да пазарувате още стоки и искате да финализирате поръчката, натиснете върху иконката на вашата потребителска кошница горе вдясно. Ако искате да продължите да пазарувате и да добавите още продукти във вашата кошница, отворете страницата на новия продукт и добавете по гореописания начин колкото искате броя от него.
4.Когато сте добавили в потребителската си кошница всички продукти, които желаете и искате да финализирате поръчката си, натиснете върху стилизираната икона на пазарска количка горе вдясно и изберете появилия се бутон „ПОРЪЧАЙ. (ВНИМАНИЕ, възможно е онлайн магазинът ни да не ви позволи да закупите даден продукт, като покаже съобщение „Продуктите маркирани с *** не са налични!”, независимо че продукта не е маркиран с етикет „ИЗЧЕРПАН”. Причината е, че искате да закупите повече бройки от продукта, отколкото има налични. Например, когато искате да закупите 6 броя от даден стол, но има налични само 4 броя.)
5.След натискане на бутон „ПОРЪЧАЙ” от предишната стъпка, ще се отвори страница, в която, ако сте вече регистриран клиент, можете да влезете с потребителското си име и парола и да си спестите процеса по въвеждане на адреси за доставка и плащане. (Ако не сте регистрирани, можете да направите регистрация, като кликнете на иконката най-горе вдясно (стилизиран човешки торс ограден в кръг) и изберете „РЕГИСТРИРАНЕ” от падащото меню. След регистриране, можете да продължите със завършването на поръчката си по гореописания начин.)
6.На същата страница можете да направите поръчка без регистрация (Бърза поръчка без регистрация), като в СТЪПКА 1 просто въведете данните за плащане (фактура) и доставка. Ако адресът на доставка е различен от въведените от вас данни размаркирайте чек бутон „Адресът за доставка и фактура е един и същ.” и ще се появи ново поле „Адрес на доставка”, където да въведете адреса, където искате стоката да бъде доставена.
7.Следва СТЪПКА 2, където избирате начина на доставка. Тук можете да изберете между услуга „доставка” (платена) и „лично получаване от склад” (безплатно). Тук можете да видите и колко ще ви струва доставката. Ако изберете „лично получване от склад“. Моля имайте предвид, че склада ни се намира на адрес ул. Филип Кутев 127, София. Можете да намерите работното му време в секция КОНТАКТИ. Желателно е преди да посетите склада, да се обадите там, за да може стоката ви да се подготви. Телефоните в склада ни също можете да намерите в секция КОНТАКТИ
8.Следва СТЪПКА 3, където избирате начина на плащане. Изборът е между „Банков превод” и „Плащане при доставка” (наложен платеж).
9.След въвеждане на всички данни трябва да се маркира чек бутон „Прочетох и съм съгласен/на с Общи условия” и да се натисне бутон „ПРОДЪЛЖЕТЕ”.
10.Ще се отвори нова страница, където ще бъдат показани всички изделия и услуги, които поръчвате, както и тяхните цени. Ако сте съгласни с показаната информация, можете да завършите поръчката, като натиснете бутон „ПОРЪЧАЙ”
След като направите и финализирате поръчката, ще получите уведомяващо съобщение на имейл адреса който сте въвели, в който ще са описани всички данни, които сте въвели, като адрес на доставка, артикули, услуги и техните цени, номер на поръчка и др. Молим да ги прегледате внимателно. В рамките на деня наш служител ще се свърже с вас на посочения от вас телефон, за да потвърдите поръчката. Имайте предвид, че е възможно да ви се обадим с известно закъснение, ако поръчката ви е пусната в края на работния ден или в почивен ден. Имайте предвид, че предлагаме и допълнително заплатени услуги "разнос" и "монтаж", които не могат да бъдат поръчвани директно през онлайн магазина ни и ако желаете такива, трябва да ги заявите на служителя ни при неговото обаждане. Молим, да не извършвате плащания по банков път, ако сте избрали такъв вид плащане, преди обаждането на нашия служител, за да избегнем неудобството да платите за артикул, който не е наличен.
Информация за статуса на ваша поръчка, направена през онлайн магазина ни, можете да получите на телефон 0884 022 665 или на имейл адрес sales@platan.bg.
За промяна на детайлите на поръчка (добавяне или премагхване на артикули) или за отказ от поръчка също можете да се свържете с нас на телефон 0884 022 665 или имейл адрес sales@platan.bg.